Vše o nákupu
Způsoby a ceny dopravy
Využíváme přepravní službu PPL
- platba na dobírku
- dodání do 2 dnů od převzetí přepravcem - 135,- Kč
- platba předem na účet
- dodání do 2 dnů od převzetí přepravcem - 105,-Kč
- platba předem na účet - SLOVENSKO
- dodání do 3 dnů od převzetí přepravcem - 250,- Kč
Objednávku si také můžete vyzvednout osobně a zaplatit v hotovosti
- v provozovně prodávajícího na adrese:
Richarda Kloudy 110/8
568 02 Svitavy
Při objednávce nad 3 000 Kč poštovné ZDARMA.*
* Platí pouze pro konečné spotřebitele a ČR.
Možnosti platby
Platba předem - u varianty platba předem se zboží odesílá až po uhrazení celé částky kupujícím na uvedený účet prodejce. Obratem je balík odeslán na uvedenou adresu v objednávce, zde dopravce zásilku předá zákazníkovi.
Platba převodem – platby přijímáme na číslo účtu:
117741793/0300- pro ČR
IBAN: CZ71 0300 0000 0010 1726 5843
SWIFT: CEKOCZPP - pro SK
Na dobírku – u služby na dobírku se platba provádí při předání zboží dopravcem zákazníkovi, a to v hotovosti nebo v některých případech i platební kartou.
V hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese:
Richarda Kloudy 110/8
568 02 Svitavy
Dodací podmínky
V případě platby za zboží převodem na účet prodávajícího je zboží odesláno po připsání platby na tento účet. V případě platby za zboží dobírkou je zboží odesláno po dokončení objednávky. V případě osobního odběru je zboží připraveno k převzetí po výzvě kupujícího prodávajícím.
Zboží odesílá prodávající následovně:
- zboží skladem - do 3 dnů
- ostatní zboží - do 14 dnů (pokud není uvedeno jinak)
V případě, že není možné ze strany prodávajícího tyto termíny dodání dodržet, bude neprodleně kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na dalším postupu, případně zrušení objednávky.
Objednávky vyřizuje prodávající kompletně, v případě individuální dohody s kupujícím lze postupovat i jinak.
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. V případě poškození je povinen zkontrolovat stav zboží v zásilce a o případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí/nepřevzetí zboží informovat prodávajícího.